love

snow 2

Tuesday, December 9, 2014

semester 1 is overrrr **nak melompat sampai ke bulan boleh tak??

ahkak rasa malu pulak nak update blog kali ni. p/s : post sebelum ni  dikarang two months ago tapi hari ni baru karang cipan betul hahaha. sorry earthlings , loads of works menyebabkan i tak menang tangan buat kerja menang kaki ke ooops :P
okay assalamualaikum again it has been months or what since the second last post. being a pre medic student is not easy. 


(( and that one upthere was last week's punya penulisan. penulisan ke wahahah )) its like when i first touched down in kota bharu ececece bajet naik flight, maksud i arrived in kotbharu from alor star, i did say to myself that i'll be updating my blog..like uhh...like everyday but it ends not as planned *argh benci diri ini. you see i keep on proscatinate so yeah tak berupdate lah blog ni. 

and i freakingly dont know what to write now, where is my mood. i have slept for like 3 hours. i mean it was almost 3hours betapa teruknya. dah lah maghribnya. astaghfirullah ya allah, forgive me for my vast amount of sins. sesungguhnya aku hamba mu yang lemah maka ya allah ampunkan dosaku. Engkau lah yang Maha Pemaaf :)

OKAY. sem 1 was over and i've been thinking how my result would be. i dont ask for a 4rata cause i know it is not my type. i wish to have one. no not one,.lots! In shaa Allah, i will have that one too i will. okay meh akak nak cerita pasal sem 1 foundation in science kolej mara kuala nerang. faham tak susah gila rasa macam nak amik phd. i was like duhhhhh the hell is this. couldnt imagine macam mana orang lain jawab dengan tenangnya sumpah la diorang telan buku ke apa. whatever it is, i felt very grateful that i ended my final for sem 1 dengan tenang sekali hahahaha tenang ke? i guess. hoping so. ya allah, easy my marks to give me an A !!

toodles for now. will keep on updating. jangan la marah kalau tak berupdate pun. cause this is my private diary mannnn. tapi semua orang boleh baca hahahahahhaha okay stop. asslamualaikum :)

No comments: