love

snow 2

Friday, June 6, 2014

FOUND MY first KELEMAHAN

 

hey my life not yours blog hikhik. oh kebosanan nya aku ini malam . haru je asa nak buat apa tah sekarang ni. okay mari bercerita tentang semalam macam best je macam best je. okay post ni sebenarnya erti kata lain nak cakap bahawasanya you have to give yourself a chance in expressing your own feeling. masa seseri memang aku ratu diary hehe semua ceritera ada dalam diary aku almaklumlah aku kan homesick uhuks *kononnya lah haha

oh macam aku tak tahu nak start kat mana . haila putus fius betul lah aku haha tak cukup litar ke merah
 (( setiap kali entri post mesti tanya pasal macam mana nak start ayat en haha ))
tak kisah la nak start macam mana pun yang aku tahu tittle aku punya post kali ni memang mendalam gila. really found something hidden in myself rupanya. ce teka menda haha
alkisahnya macam ni aku pergi keluar makan en dengan sisa baki kex yang ada kat kelantan kan . tu pun sapa je yang ada. sumpah i tell you, we never expect that we would go this far - seriously. sumpah ni tau. you know macam kitaorang rapat gila yang gila punya rapat macam takde border langsung (( ade aaa kalau laki pompuan =.= )) we never expect to be THISSSSSSSSSSSSSS CLOSE until you feel a kind of missing-them when they go for their separate ways. its like half of me is with you guyss :'(  *nangis air mata darah sekali pun diorang pergi jugak dek kerana mengejar cita cita yang diimpikan dalam hidup masing masing. uhuks aku tak nak emo malam ni tapi masalahnya memang maacam tu. ya allah, why are people going away from ma life. why the hell is this happening. ???? astaghfurullah sabar lah merah dah namanya hidup , ni bukan makan ke tidur ke. emm terima je lah. feels like badz baru je pergi haila ni ameer and tiah pulak nak pergi. :'( how could i face my world without them ecece tapi ye lah aku tak tipu langsung ni woi.

alamak hai dah mencarut sangat ni hai hahaha. okay em its like everybody have their own kekurangan yet kelebihan. it depends on you whether you show em or not. but it was obviously kantoi gila bila benda ni jadi masa keluar tu en apa la aku. teruk oi sumpah nak sorok dalam bantal  je muka aku time tu. okay satu satu nya benda kelemahan abadi aku ni is AKU TAK BOLEH KALAU ORANG LAKI TENUNG AKU even with those crazy bffs sumpah tiba2 akan rasa macam darah naik berderu-deru ke muka seolah2 ada orang simbah darah tau tak. haila merah mana boleh doe macam ni haha. nanti kau masuk universiti ke mende ke assignments lagi kena buat confirm dalam group. tak main la group all girls macam kat seseri, confirm2 dah mix. dah kalau sekali ditenung orang lelaki kau malu alamatnya sampai bila bila pun tak siap kerja kau. okay chill merah. haha you gotta find ways to make situations like discussions in group tak jadi awkward , kalau tak baik bukak universiti sendiri. omg im a weirdo hahaha., ye ke weird? bukan cute ke? hahahahhaha haru lah aku macam ni kalau ada ubat nak sembuh penyakit aku ni confirm aku pergi cari kat guardian ke watson ke haha.
hojadi beringat lah ye. if we are meant to bump into each other, and if you're a guy mohon segala mohon jangan pandang mata aku hahaa confirm aku gelabah semacam pastu mula lah mencarut habis sebab nak cover malu hahaha. 


#throwback. halimatus saadiah. merangkap PA aku selamanya kat kex. merangkap neighbour paling aku rapat. merangkap driver jugak hahahaha

                               
                                          #farewell tiah uhuks. will meet ya later huks huks :'(

# farewell ameer and amin . semoga kita berjumpa eccecece :P

wasalam untuk hari ni hehe :)

2 comments:

Unknown said...

Asslamualaikum...sye plajar kmkn jgk...sye cume nk tnye batch kexito n karisma dri mne ehh?

merah red said...

Pelajar kmkn? Batch mana?oowh karisma kexito 2014. Kenal ke ?